Programa “Eduquem en família” del Pla d’Entorn de Sant Vicenç dels Horts (Març-Maig del 2020)

Aquest programa, integrat en el conjunt d’activitats del Pla Educatiu d’Entorn de Sant Vicenç dels Horts, compta amb una variada oferta d’activitats adreçades a les famílies dels alumnes, especialment amb mainada integrada en l’etapa d’educació infantil i del cicle inicial de primària.

Les activitats que ara podeu consultar corresponen al període de març al maig del 2020 i, en alguns casos, permeten la participació directa dels alumnes.