L’institut Vall d’Arús de Vallirana, tanca el primer any d’experiències d’#aprenentatgeiservei comunitari amb una valoració molt satisfactòria

INSVALLARUSAPSL’institut Vall d’Arús, al llarg del curs 2016-2017, ha desplegat les primeres activitats d’aprenentatge i servei comunitari amb alumnat de quart de secundària. En ser la primera edició d’aquesta experiència, el centre va proposar un seguit d’accions amb caràcter de pilotatge per poder introduir el model a l’institut amb prou garanties abans de fer-ho extensiu i amb caràcter plenament curricular a l’alumnat de tercer i quart de secundària.

A continuació disposeu d’una síntesi de la memòria d’activitats que s’han fet durant el curs que s’acaba de tancar.