L’Institut de Corbera ha guanyat la «Ronda de llibres 2016» de secundària

El divendres 15 d’abril de 2016 s’han celebrat les semifinals i la final de secundària de la Ronda de llibres amb la participació dels alumnes de 1r d’ESO de l’Institut de Cervelló, l’Institut de Corbera, l’Institut Can Margarit (Corbera de Llobregat) i Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts).

Al llarg del curs els alumnes participants han llegit les obres següents:

Wonder, Gent de mar, Les bruixes, Serena, Historia de una gaviota y el gato que la enseñó a volar, Las lágrimas de Shiva, Arrugas i Relatos de monstruos

Sobre aquestes obres s’han formulat un seguit de preguntes que cada grup d’alumnes, de manera conjunta havien de respondre.

La participació a les sessions d’avui dels quatre grups (un per centre), ha estat precedida per un procés de selecció interna que ha conformat les semifinals següents:

1. 1r ESO Institut de Corbera – 1r ESO Institut de Cervelló
  2. 1r ESO Institut Gabriela Mistral – 1r ESO Institut Can Margarit.

Les semifinals, que s’han fet mitjançant el sistema de videoconferència, han estat molt competides, amb uns índexs d’encert molt elevats.

A la final hi han passat els dos instituts de Corbera de Llobregat (Can Margarit i Corbera).

CanMargarit

En l’edició d’enguany de la Ronda de llibres ha quedat en primer lloc l’Institut de Corbera. Enhorabona!

Corbera

Però també volem felicitar a la resta de grups participants per la seva bona disposició i la seva esportivitat i al professorat que ho ha fet possible i que els han animat a llegir.