L’Escola Sant Jordi ha guanyat la #rondadellibres 2018 (Edició educació primària)

La Ronda de Llibres 2018 va celebrar la seva gran final. Va comptar amb la participació de les classes:

• 4t Escola El Corb (Corbera de Llobregat)
  • 4t B Escola La Garalda (Pallejà)
  • 4t A Escola Sant Jordi (Sant Vicenç dels Horts)

La final, que es va fer en videoconferència, va ser molt disputada. El nivell d’encerts fou molt elevat, fins al punt que un cop jugada tota la ronda, es va haver d’arribar al desempat, entre les escoles El Corb i Sant Jordi, per mort sobtada: ambdós grups-classe havien passat la primera ronda de preguntes amb un cent per cent d’encerts.

Escola El Corb

El desempat va decantar la balança a favor de l’alumnat de l’Escola Sant Jordi proclamant-se així com a guanyadora de la 7a edició de la Ronda de Llibres (‘Educació Primària).

La Ronda de llibres és una activitat que s’ofereix a l’alumnat de 4t de les escoles i de 1r d’ESO dels instituts de la demarcació territorial del Servei Educatiu Baix Llobregat-6. Enguany hi han participat al voltant de 1100 alumnes de 18 escoles i 4 instituts.

S’ha de fer constar que aquesta activitat no es podria dur a terme sense la implicació de les biblioteques municipals de Cervelló, Can Baró (Corbera de Llobregat), El Castell (Pallejà) i Les Voltes (Sant Vicenç dels Horts). Elles han estat les encarregades d’organitzar la primera fase dels Grups 1, 2, 3 i 4.

Enhorabona a tothom. Heu demostrat que sou uns grans lectors. Cada any que passa el nivell d’encerts és més elevat, aquest any hem fet un càlcul sobre la mitjana d’encerts i es pot afirmar que ha estat de 6 respostes encertades sobre les 8 formulades. Cal felicitar als centres per la feina que estan fent en el camp de la lectura.