L’Escola Mare de Déu del Rocío finalista al concurs escolar del Saló del Còmic

245461_408845_1456474718149

Dues alumnes de l’Escola Mare de Déu del Rocío de Sant Vicenç dels Horts han quedat finalistes del V Concurs Escolar Saló del Còmic que enguany tenia com a temàtica les Historietes sobre rodes, on els cotxes, motos i bicicletes en són els protagonistes.

En el veredicte, el jurat  del V Concurs Escolar Saló del Còmic format per representants del Saló del Còmic i del Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics del Departament d’Ensenyament, ha seleccionat per a cada categoria a tres finalistes entre les que hi ha:

• Saoussane Ziati, en la categoria A corresponent al cicle mitjà pel seu treball El cotxe antic.
  • Judit Medina Pacheco, en la categoria B corresponent al cicle superior pel seu treball Ferrani a la ciutat.

Enhorabona a l’escola per la feina i especialment a les seves mestres Érika Ávila i Verónica Vela.