L’escola Joan Juncadella de Sant Vicenç dels Horts, ha creat un canal amb “Activitats per no avorrir-se”

L’escola Joan Juncadella de Sant Vicenç dels Horts, és una centre educatiu d’educació infantil i primària amb més de quaranta anys d’història. Va ser una de les escoles que es va edificar com a conseqüència dels anomenats Pactes de la Moncloa. en plena transició de la dictadura franquista a la Catalunya autònoma.

L’equip docent de l’escola Joan Juncadella ha creat un canal de Youtube específic per aquest període de confinament sota ela denominació Activitats per  no avorrir-se. A continuació us deixem la primera de les seves produccions i la possibilitat d’accedir a tota la resta de vídeos editats.

|ACCÉS AL CANAL|