Les noves aventures de la fada Mascareta i del follet Covinet.

L’Escola Nova de Cervelló elabora en format audiovisual una sèrie de contes adreçats als infants i que incorporen les novetats sanitàries i organitzatives que s’han d’anar adequant a l’evolució de la crisi sanitària amb un llenguatge planer per a la mainada. Uns personatges “fantàstics” són més propers i motivadors pels infants per comprendre consignes tan complexes.

Els nens i nenes necessiten anar a l’escola amb molta cura de la part emocional i cal que cuidem molt com els introduïm aquest tipus d’informacions i cal repensar molt bé com podem conviure a l’escola. Cal que aprenguem tots a comunicar-nos des d’uns altres canals sensitius.

Aquests personatges també són un element comú per tots en crear pertinença i xarxes invisibles a través dels sentits que connecten amb aquests personatges també poden forma part com un fil més d’aquest entramat.

Míriam Pérez Amatriain, directora del centre, és l’autora del text i les il·lustracions

Tot seguit disposeu dels dos capìtols precedents que eren bàsicament per acompanyar el procés de retorn a l’escola després dels mesos de confinament:

Capítol 1 La tornada a l’escola
Capítol 2 Cuidem i respectem les emocions dels Infants