Les escoles de Sant Vicenç dels Horts han parlat amb l’Eulàlia Canal del llibre «Un petó de mandarina»

Els alumnes de 5è d’educació primària d’algunes escoles de Sant Vicenç dels Horts han parlat amb l’Eulàlia Canal de la seva obra «Un petó de mandarina». L’alumnat de les escoles Joan Juncadella, La Vinyala, Sant Jordi, Iris, La Immaculada i Sant Vicenç han pogut fer-li preguntes sobre diferents aspectes de la novel·la. L’autora les ha contestades una a una. A més, l’Eulàlia, ha fet una explicació del procés que segueix ella en el moment que posar-se a escriure una obra.

La del curs 2017-2018, és la tercera edició d’una activitat que va sorgir en el marc del Projecte d’Àmbit Comunitari d’Impuls a la Lectura i que ha estat possible gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i de la Institució de les Lletres Catalanes de la Generalitat de Catalunya.

En acabar l’escola La Vinyala, a la primera sessió, i l’escola Sant Jordi i el Col·legi Sant Vicenç han presentat algun dels booktràilers que han elaborat al voltant de l’obra.

Escola La Vinyala

Escola Sant Jordi

Col·legi Sant Vicenç

Podeu veure tots els booktràilers que han fet els alumnes de 5è del Col·legi Sant Vicenç a la pàgina web del centre.