Lectures recomanades per Sant Jordi 2018

Descàrrega per als centres de la demarcació que no participen al seminari (excepte Sant Vicenç dels Horts).

La Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 us presenta una guia de lectures amb 20 recomanacions per als alumnes de les escoles de de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

La guia inclou cinc recomanacions per a l’educació infantil i quinze per a primària (cinc per cada cicle). S’inclouen àlbums il·lustrats d’una gran potència visual, llibres joc, contes infantils,  llibres de coneixements i narracions de temàtiques ben variades. Les novetats són tan d’autores i autors ja consagrats (Rocío Bonilla, Tomi Ungerer, Carles Sala o Anna Manso) com d’autores que no ho són tant però que han publicat títols de gran qualitat: Beatriz Osés o Maria Parr.

Si n’haguéssim de destacar algun de cada etapa o cicle serien: En Tomàs Bromista (Kalandraka) per a educació infantil, Alana i Alada (Bambú) per a cicle inicial, Enigmes. Desafia la teva ment amb 25 històries de misteri (Zahorí Books) per a cicle mitjà, i Cors de gofra (Nòrdica infantil) per a cicle superior.

La guia, com les anteriors, s’adreça a les famílies i pretén orientar-les en la compra de llibres per als seus fills. Uns llibres pensats per a ser llegits en companyia i parlar-ne.

Descàrrega per als centres de Sant Vicenç dels Horts que no participen al seminari.