LaMosqueta.cat, un web accessible amb activitats per encerclament dirigit

LaMosqueta.cat es un portal web on podem trobar un conjunt d’activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorials, cognitives i emocionals, i en general tota la població infantil fins a 4 anys.

L’objectiu d’aquestes activitats és desenvolupar les capacitats motrius, cognitives i comunicatives de tots els nens i nenes.

Aquest portal té com a característica diferencial la forma d’accés a les activitats, que fa que persones amb greus problemes motrius o amb problemes de relació, també puguin utilitzar els diferents jocs.

A part de la utilització del ratolí i el teclat de manera convencional, el Portal també implementa la tècnica de l’ENCERCLAMENT DIRIGIT (Barrido en castellà i Scanning en anglès), que permet l’aaccés a les activitats usant únicament dos botons.

OBJECTIUS
  • Ésser un portal web de referència de la discapacitat motriu.
  • Posar al servei d’alumnes, famílies i professionals informacions i recursos sobre ajuts tècnics d’accés a l’ordinador.
  • Posar al servei d’alumnes, famílies i professionals continguts i activitats educatives accessibles dirigides a persones discapacitades i a nens/es fins a 4 anys
  • Accedir a les activitats amb l’accés normal de teclat i ratolí.
  • Accedir a les activitats amb encerclament dirigit, ja sigui usant els dos clics del ratolí, les tecles espai i enter del teclat o commutadors que emulin aquests botons.
  • Facilitar l’aprenentatge i la utilització de l’encerclament.
  • Obrir els continguts del portal a educadors, professionals, escoles i centres per tal de que puguin aportar comentaris, materials d’elaboració pròpia… per compartir-ho amb la resta d’usuaris.
  • Oferir enllaços a webs relacionades amb tot tipus de discapacitats.
  • Ésser un portal viu i dinàmic on les activitats i els continguts de LaMosqueta.cat vagin augmentant.

|ACCÉS AL WEB DE LAMOSQUETA.CAT|