La Webteca inclusiva. Recursos educatius per a la diversitat d’alumnes i aprenentatges

Després de molts mesos de feina, Down Catalunya se sent orgullosa de poder anunciar que des d’aquest mes de desembre ha posat en marxa la webteca inclusiva, un portal ideat i dissenyat per la nostra entitat i que persegueix convertir-se en una font de consulta i d’intercanvi de material educatiu que faciliti el camí cap a l’escola inclusiva.

La webteca inclusiva està pensada per a mestres, entitats socials, mares i pares, i en general per a qualsevol persona que tingui la motivació, l’interès i/o el deure d’atendre alumnes en qualsevol context. Vol ser un lloc per compartir materials, experiències i coneixements.

En ella, es pot cercar des de recursos educatius que afavoreixen l’inclusió, materials d’aprenentatge, activitats per a posar en pràctica a l’aula, artícles d’interès o jocs i dinàmiques en l’àmbit del lleure i l’oci, entre d’altres.

La webteca inclusiva és gratuïta i d’accés lliure per a tothom. La seva utilitat dependrà en bona mesura de la quantitat de gent que s’anima a fer-se’n usuari. Per això animem tots/es els/les professionals de l’educació i de l’atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual que creguin que han elaborat adaptacions o altre tipus de material que pot ser útil per altres persones que el pugin a la webteca inclusiva. Es poden pujar arxius en diversos formats (pdf, word i power point). El portal compta amb la supervisió de professionals que valoraran i validaran aquests materials abans de publicar-los.

|ACCÉS A LA WEBTECA|