La V Jornada dels Premis Baldiri Reixac es farà enguany a Martorell

cartell-baldiriAmb motiu de la 38ena edició dels Premis Baldiri Reixac, els quals han suposat un reconeixement explícit a la bona tasca de centenars de centres educatius i de mestres i de milers d’alumnes de les escoles d’arreu dels territoris de parla catalana, la Fundació Carulla convoca la Jornada Premis Baldiri Reixac 2016 per valorar i compartir alguns dels treballs premiats en l’edició del curs 2015-16. Durant la jornada d’enguany, es presentaran les noves bases dels XXXIX Premis Baldiri Reixac en la convocatòria per al curs 2016-17, recordant les possibilitats didàctiques de l’entorn web bonespractiquesbaldiri.cat, realitzat conjuntament amb la UOC on s’inclouen les experiències guardonades dels darrers anys.

Són objectius de la Jornada:

Enfortir els lligams entre l’extensa xarxa que avui formen les escoles i els ensenyants que han participat en els premis al llarg d’aquests anys,

Donar visibilitat al treball dut a terme pels diferents centres educatius, ensenyants i alumnes de totes les etapes educatives,

Difondre el coneixement generat i acumulat a través dels diferents projectes presentats,.

Conèixer i compartir experiències i bones pràctiques educatives.

Promoure la innovació educativa.

Consolidar una escola compromesa amb el país, la seva llengua i la seva cultura,

La jornada d’enguany es realitzarà el dia 22 d’octubre al Centre Cultural de Martorell i compta amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat-7.

Llistat ponències:

Homenatge a Josep Vallverdú

• Ponents: M Dolors Foguet, M Mercè Badia, M Mercè Iglesias i Fina Minguell

• Bloc temàtic: Foment de l’ús de la llengua

• Aula: 3

Mirant el cel de Sant Guim de Freixenet

• Ponents: Àngels Alegre i Ruben Fernández

• Aula: 4

Zumzejant: el món secret de les abelles!

• Ponents: M Dolors Gironès i Gina Capell

• Aula: 3

Projecte El llibre de les bèsties – Les bèsties en els llibres

• Ponents: Anna Gasull

• Aula: 6

Les cantates com a eina d’innovació pedagògica

• Ponents: Núria Terré

• Bloc temàtic: Llengua, comunicació i integració

• Aula: 4

PIArt

• Ponents: Ascensi Laglera, Carme Plans i Neus Rodríguez

• Bloc temàtic: Creativitat i expressió lingüística

• Aula: 2

Dibuixa’m Reus! Un joc de mirades: art, pedagogia i patrimoni. Maria Adzerias i Albert Morelló, de Còdol Educació, de Reus

• Ponents: Maria Adzerias i Albert Morelló

• Bloc temàtic: Projectes comunitaris

• Aula: 1

Joves emprenedors creem un nou producte

• Ponents: Mar Colell

• Aula: 5

La comarca de l’Alt Camp

• Ponents: M de l’Esperança Amill

• Bloc temàtic: Coneixement de l’entorn

• Aula: 6

INSCRIPCIONS (el termini es tancarà el 15 d’octubre).

S’acreditaran 5 hores d’assistència i s’obsequiarà als assistents amb un refrigeri

(les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció)

Programa de la Jornada en format pdf  –  + Informació