La inclusió: estratègies per a l’èxit de la seva implementació

La implementació del nou Decret 150/2017 de 17 d’octubre de 2017 implica l’atenció educativa  a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu global i més inclusiu. Amb la voluntat d’afavorir el desplegament d’aquest Decret i donar orientacions perquè l’alumne esdevingui el centre de l’aprenentatge, l’Associació FamíliaAmic organitza les seves II jornades de formació els dies 2 i 3 de febrer de 2018 al Col·legi de Metges de Barcelona.

A les jornades s’aprofundirà en el contingut i desplegament del Decret de la mà de la Sra. Mercè Esteve, Subdirectora General de Diversitat del Departament d’Ensenyament, i, amb la participació de reconeguts professionals, s’abordaran les diferents estratègies que permetin una transformació profunda del sistema educatiu.

| Consulteu el programa de la jornada |