Jornada de portes obertes de Formació Professional: 11 i 12 d’abril de 2019

Aquest projecte sorgeix a proposta dels centres de secundària del municipi amb l’objectiu d’oferir, per mitjà d’una visita, la possibilitat de conèixer de prop les característiques de la formació professional i l’oferta de cicles formatius que tenim a Sant Vicenç dels Horts. Volem donar-la a conèixer al nombre màxim d’estudiants possibles del nostre entorn.

En què consisteix?
El Bus de l’FP ofereix l’oportunitat de conèixer de primera mà l’oferta formativa de formació professional de Sant Vicenç dels Horts, que inclou un total d’11 cicles formatius de 7 famílies professionals d’àmbits molt diversos:

La visita es desenvoluparà de la forma següent:

8.30h Recollida de l’alumnat al centre docent

9h Primera parada: Institut Gabriela Mistral

9 – 9.30h Xerrada general sobre l’FP (al saló d’actes per a tot l’alumnat junt)

9.30 – 10.30h Xerrades específiques dels cicles formatius i visita als tallers i les instal·lacions corresponents: CFGM Atenció a persones en situació de dependència, CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes, CFGS Educació Infantil (FP DUAL), CFGS Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma adaptat a la logística (FP DUAL)-

10.30 – 11h Esmorzar a la cantina i transport amb bus 11 h Arribada a Salesians Sant Vicenç dels Horts

11 – 12.30h Xerrades especíques dels cicles formatius i visita als tallers i les instal·lacions corresponents: CFGM Activitats comercials (FP DUAL), CFGM Carrosseria (FP DUAL), CFGM instal·lacions elèctriques i automàtiques (FP DUAL), CFGM Gestió administrativa (FP DUAL), CFGM Mecanització (FP DUAL), CFGS Administració i finances (FP DUAL), CFGS Automatització i robòtica industrial (FP DUAL)

13.30h Tornada als centres docents d’origen * Per fer viable les visites i, segons els centres participants, es poden compaginar dues visites paral·leles. En aquest cas, l’ordre de visita als centres seria a la inversa, però amb les mateixes explicacions i activitats.

Per tal d’aprofitar al màxim el temps i perquè la participació a la jornada us afecti la vostra feina diària el mínim possible, se us facilitarà el desplaçament posant a la vostra disposició un servei d’autocar gratuït.

Els centres interessats a participar heu d’omplir aquest formulari.