Informació i bases del XV Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen

El Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen és un concurs de creació literària en el qual nens i joves de Catalunya participen amb un text escrit en la seva llengua familiar.

El principal objectiu del Certament és fomentar el respecte per la diversitat cultural i lingüística mitjançant l’ús de les dues llengües més importants: la familiar i la de la societat d’acollida.

El Certamen, que celebra enguany la seva quinzena edició, és un projecte d’Amics de la Unesco de Barcelona dirigit a crear espais de civilitat, pau i conviència on totes les cultures es trobin acollides.

|MÉS INFO I ACCÉS A LES BASES|