III Jornades Renaturalització dels Espais Educatius

Els dies 7 i 8 de maig de 2019 a la Fàbrica del Sol a Barcelona. La celebració d’aquestes jornades pretén:

• Afrontar processos de transformació físics i pedagògics als centres.
  • Divulgació de la renaturalització dels espais escolars i la permacultura com a eina per fer front al canvi climàtic.
  • Difondre antecedents pedagògics (espai exterior + educació, escoles del bosc), referents locals i internacionals.
  • Conèixer la situació legal per a la implementació de projectes de redisseny a les escoles.
  • Mostrar projectes de redisseny de centres educatius tant en l’àmbit de la formació reglada com no reglada.
  • Donar a conèixer la permacultura com a eina de disseny per a les escoles (transformació dels patis i programes educatius), per fer front al canvi climàtic.
  • ​Enfortir la relació entre permacultura i educació, apropant la permacultura a un públic no especialitzat.
  • ​Compartir coneixements de les diferents àrees tractades a través d’un Espai obert d’opinió.

|Més info i inscripcions|