Guies de treball del cicle de teatre de les Accions de dinàmica educativa 2019-2020

En el marc de les Accions de dinàmica educativa programades per la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts per al curs 2019 – 2020 hi destaca el cicle de teatre i audicions musicals. Aquesta proposta s’adreça a l’alumnat dels centres del municipi, des de l’escola bressol fins al batxillerat.

A continuació uns enllacem els dossiers específics  de les representacions del cicle.

1. Maria Palou Sueiras

No heu enlleçat el dossier de l’audició musical “Tubs del món”.

Ho publicareu més endevant?

Adjunto el meu e-mail per si me’l podeu fer arribar, així ho preparo a l’aula amb els alumnes.

palousueiras.maria@gmail.com

Gràcies,