Expressa’t amb Flipgrid. Taller virtual de dues hores.

Flipgrid és una plataforma d’aprenentatge social que permet als docents i als estudiants interactuar mitjançant el vídeo. L’eina presenta dues opcions: Flipgrid Class, on cal registrar-s’hi i pagar una quota i, Flipgrid One, que és de franc.

Una de les prestacions que té és que la plataforma permet implementar-se conjuntament amb Microsoft Educació i amb  Skype Classroom. També es pot treballar amb els dos sistemes operatius mòbils més habituals: el Flipgrid Android i el Flipgrid IOS.

Flipgrid permet plantejar preguntes i que un grup tancat (les persones que disposin d’un enllaç) pugui respondre,

Flipgrid et permet elaborar qüestionaris i permet enregistrar les respostes i el parer sobre qualsevol aspecte a tractar.

• Desenvolupa la capacitat d’expressió dels alumnes los estudiantes
  • Contribueix a donar suport a un procés avaluador
  • Permet disposar del parer generals d’un grup sobre un aspecte concret
  • Augmenta les possibilitats d’anàlisi sobre cada “grid”
  • Es fa partícip l’alumnat en processos de presa de decisions

L’activitat formativa que se us presenta, ja no disposa  de places.

3000290503   Expressa’t amb Flipgrid
2020-2021   Conferència. Primària-Secundària

22/10/2020 – 22/10/2020 (2 hores) de 17:30h a 19:30h
   VT Curs a distància
   _ (A distància)
   “Activitat en format virtual”
Inscripció   01/09/2020 – 22/10/2020

Persones destinatàries   Docents. Internivell.
Certificació   Per les característiques d’aquesta activitat, no es lliurarà certificat d’assistència
Descripció   La idea principal serà presentar l’eina Flipgrid com un recurs per afavorir la millora de la competència comunicativa i fomentar l’aprenentatge a partir de la reflexió.
Objectius   -Promoure la capacitació de professorat a través de el disseny i posada en pràctica de projectes d’aprenentatge amb L’eina Flipgrid.
-Propiciar la interacció dels docents a través de la formació i la construcció d’una comunitat de bones pràctiques al voltant de L’eina.
– Conèixer, comprendre, analitzar i reflexionar sobre l’eina, les seves implicacions, avantatges, problemes derivats de la seva implementació.
– Comprendre i reflexionar sobre el rol de professor i l’alumne, analitzar les implicacions metodològiques de la seva implementació a l’aula.
– Reflexionar i compartir diferents propostes d’implementacions.
Continguts   – Aproximació i Coneixement de L’eina Flipgrid.
• Flipgrid i la seva relació amb metodologies didàctiques significatives.
• Disseny d’activitats amb L’eina i aprofitament dels recursos que ofereix.
Formador/a   Óscar de Paula Rivera
Organització   ST al Baix Llobregat