Estrena del documental LA NOVA ESCOLA al Docs Barcelona

Per què ha de servir l’escola, avui? Aquesta pregunta va propiciar una revolució educativa a través del programa Escola Nova 21. La Nova Escola segueix els tres anys de vida del programa, que promou l’aprenentatge competencial i que ha generat una revolució educativa a Catalunya. Observant el fenomen des d’una perspectiva d’espècie i analitzant-ne el context històric i científic amb les veus científiques més qualificades, el film s’endinsa en l’aventura dels seus impulsors i d’aquells que han estat al centre de l’experimentació dels nous mètodes implementats. Es pot canviar un sistema educatiu des de baix cap a dalt amb èxit?

Podreu veure el documental durant 72 hores, de les 20:00 del 28 de Maig a les 20:00 del 31 de Maig, al festival (en línia) DocsBarcelona a la plataforma Filmin.

A més, tindreu l’ocasió de fer un debat en línia amb el seu director, Ventura Durall, el dissabte 30 de Maig a les 19.00 a l’instagram de @docsbarcelona.
.

2020 | Documental | 85′
Dirigit per Ventura Durall
Produït per Nanouk Films
Amb el suport d’ICEC
Amb la coproducció de Televisió de Catalunya

Si us interessa fer un visionat en línia per a la teva comunitat (classe, associació de pares, grup d’amics, escola) escriu-nos a distribution@nanouk.tv i t’explicarem com fer-ho.