Els alumnes de 4t d’ESO de Salesians de Sant Vicenç dels Horts guanyen el Schools Song Contest 2017

El 17 de maig, els alumnes de música de 4t d’ESO de l’Escola Salesians de Sant Vicenç dels Horts, sota el nom de SANVISQUAD van defensar en públic la seva genial versió de la cançó “Hey, Soul Sister” que van rebatejat amb el nom “We’re so sorry” en el concurs Schools Song Contest. I han guanyat!

Una de les novetats d’aquest curs, que ha portat força feina als alumnes de la matèria específica de música de 4t d’ESO, ha estat la seva participació a un concurs on l’anglès i la qualitat artística van de la mà. Es tracta de l’Schools Song Contest.

Aquest concurs ha constat de tres fases. La primera, la presentació de l’equip mitjançant un vídeo.

Després, en la segona fase del concurs, calia elaborar una versió pròpia d’una cançó existent. En el cas de Sanvisquad, es va tirar endavant una reflexiva versió de “Hey, Soul Sister” de train, per generar sensibilitat vers els problemes dels qui ens envolten, del nostre planeta, i per promoure un canvi.  La versió va ser rebatejada com “We,re so sorry” i de seguida va caldre afanyar-se per gravar-la i elaborar el videoclip. En aquest punt la col·laboració de ràdio Sant Vicenç dels Horts va ser clau i també la col·laboració d’alumnes de Tecnologia en la gravació i el muntatge del videoclip.

La 3a i última fase del concurs és la que s’ha dut a terme avui a l’escola Sant Gabriel de Barcelona, en que els diferents equips han hagut de presentar la cançó amb coreografia i tot dalt de l’escenari de la sala d’actes davant d’un pati de butaques ple de gom a gom.

Font: Salesians de Sant Vicenç dels Horts