Concreció de les demandes de formació continuada del professorat. Curs 2019-2020

El Pla de Formació del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 és un recurs de formació al servei de la millora dels centres i el professorat de la demarcació de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.
El pla de formació pretén donar resposta a les necessitats de formació dels ensenyants i dels centres per assolir uns objectius, de millora i de canvi de les pràctiques educatives o de l’organització i el funcionament de les escoles i instituts.
? El Departament d’Ensenyament ha establert un conjunt d’objectius de formació permanent que tenen com a objectiu donar resposta a les necessitats de formació dels centres educatius i dels docents, en funció d’uns criteris i instruccions i que el seu desplegament pren forma mitjançant diverses modalitats i formats.
Les activitats formatives s’adrecen a tot el professorat d’educació infantil, primària, secundària, de formació professional, de persones adultes, d’ensenyaments d’idiomes, artístics i esportius dels centres educatius d’una zona.

A continuació us trobareu amb dos formularis: El primer, que cal que empleni la persona referent de la gestió de la formació del centre, fa referència a la concreció de la demanda de la formació en centre per al curs 2019/2020, i el segon és per cursar la sol·licitud de participació en comunitats de pràctica i/o seminaris de coordinació actualment en funcionament o bé per demanar-ne la creació d’algun de nou.

Aquest procés de tramitació de les sol·licituds té com a termini el dia 31 de maig de 2019.

Les demandes a títol individual que puguin arribar a fer possible l'organització d'una nova comunitat de pràctica (modalitat seminari de coordinació, grup de treball...) es poden formular emplenant l'espai "observacions" del formulari 2.
En funció de la potencialitat de la demanda ja es posarem en contacte amb la persona o persones interessades.
L’oferta general d’activitats que es realitzen durant el curs escolar es publica a data de 15 de juliol. Aquesta oferta es pot complementar amb altres activitats que s’aniran publicant durant el curs.