Cocreació educativa digital

edu_hackEn el marc del Mobile World Congress que es celebrarà la setmana del 22 al 25 de febrer de 2016, el programa mSchools, que és una iniciativa de la Fundació Mobile World Capital Barcelona, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA, organitza el dissabte dia 20 de febrer de 2016 la primera edició de la ‘mSchools_EDU_Hack‘, una jornada de cocreació educativa on hi són convidats tots els docents amb idees d’innovació pedagògica incorporant la tecnologia digital.

Cocreació amb docents

Un centenar d’equips seguiran la metodologia de disseny de mSchools Edu_Hackamb l’objectiu de desenvolupar, de forma col·laborativa, propostes i unitats didàctiques innovadores per a l’aula per a tots els nivells educatius i àmbits curriculars.

Els resultats d’Edu_Hack es compartiran amb la comunitat educativa.

Qui pot participar a la mSchools Edu_Hack?

• EDU_Hack està obert a tots els docents de Catalunya interessats en la innovació a l’aula i les experiències col·laboratives.
  • Els estudiants universitaris que vulguin formar part de la innovació en educació, i col·laborar amb aquest procés.
  • Experts de la industria també poden inscriure’s per recolzar els docents i participar activament en el procés de cocreació. Si formes part de la comunitat de mSchools Experts tens garantit un espai per assistir i participar a l’EDU_Hack.

|MÉS INFO|