Catàleg d’accions de dinàmica educativa de Sant Vicenç dels Horts i formulari d’inscripcions. (Curs 2019-2020)

Aquest catàleg és un projecte dinàmic, que s’enriqueix curs rere curs amb la incorporació de noves activitats, amb la voluntat de ser una eina de suport a la tasca dels professionals de l’educació del nostremunicipi. Enguany s’hi han incorporat diverses propostes en diferents àmbits. Tanmateix, també hi trobem activitats que s’han consolidat amb els anys, com la Mostra de Teatre Escolar, les Jornades Escolars d’Atletisme o l’Aula Dial.
Al peu d’aquesta pàgina disposeu de l’accés al formulari d’inscripcions.

|FORMULARI PER A LES INSCRIPCIONS|

1. Josep Maria Bassa Sanabra

Em poso en contacte amb vostès per presenta’ls-hi els tallers de construcció KAPLA.

Des fa més de 10 anys em dedico a realitzar tallers i animacions sobre el mon de l’arquitectura i la construcció amb alumnes d’infantil, primària i secundaria; i crec que es una activitat educativa que podria enriquir el catàleg d’activitats i serveis que des del seu Ajuntament posen a disposició a les escoles, ampas i associacions de la seva ciutat.

Kapla és un joc francès format per petits taulons de fusta, tots de la mateixa mida i sense encaixos, dirigit a nens i nenes a partir de 4 anys. Permet la construcció de multitud de coses. Es un joc on la concentració, les arts plàstiques, la física o les matemàtiques i són molt presents.

La feina de l’animador potencia totes les virtuts pedagògiques del joc , tant es pot dirigir directament a les escoles, com als esplais, instituts i fins i tot animacions per a gent gran o tallers familiars. El Kapla i les seves animacions es poden orientar de multitud de maneres i intentem donar a cada animació una orientació única per fer-la irrepetible.

El que li voldria demanar es que hauria de fer? o si seria possible entrar a formar part del catàleg d’activitats del seu municipi per enriquir-lo amb els tallers que li plantejo, i quedo a la seva disposició per fer-li arribar totes les informacions complementaries que necessiti

Si necessiteu més informació podeu consultar la meva pàgina a internet http://www.kaplacat.cat o enviar-me un mail a kaplacatalunya@yahoo.es .

Li agraeixo per avançat totes les gestions que pugui fer per la seva part, i quedo a l’espera de la seva resposta

cordialment

1. Redacció Autor de l'article

Benvolgut Josep M.

Abans que res, moltes gràcies pel seu interès. Per a l’organització de les activitats, una comissió específica s’encarrega de la seva programació. Així doncs, si ho consideren d’interès, la seva informació els hi resultarà molt valuosa.

Salutacions cordials.