Butlletí digital BDR (febrer 2017)

butlletibdrEl grup de treball dels Centres de Recursos Pedagògics Banc de recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement (BDR) ha publicat el segon butlletí digital corresponent al mes de febrer de 2017.

El aquest butlletí hi torbareu les darreres novetats que s’han publicat del mes d’octubre ençà al web del BDR.

El BDR és un repositori obert on es recullen aquells recursos sobre la lectura i la biblioteca escolar presents a la xarxa i a les biblioteques dels CRP. destaquen els apartats on es recullen experiències que es duen a terme a les escoles i instituts, per la qual cosa us animem a fer-nos arribar les vostres activitats de manera que tant el web del BDR com el butlletí que trimestralment es publica esdevinguin una eina de tothom per a tothom.

| Accés al Butlletí digital BDR |