Activitats de Cultura Digital

Des de l’Àrea de Cultura Digital ens fan arribar dues activitats que poden ser del vostre interès.

La primera està titulada Georeferenciant la sostenibilitat amb el MHM, i és un seminari web informatiu que es realitza el 13 d’octubre de 17:30 a 19:00. Aquesta iniciativa, impulsada des de mSchools, el Departament d’Educació, l’Agència de Residus de Catalunya i la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya, promou la presentació de recursos i experiències per dissenyar projectes educatius en les comunitats circulars i sostenibles, emprant el Mobile History Maps, durant la 13a edició de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus i la resta del curs escolar.

Podeu trobar el formulari d’inscripció aquí.

La segona activitat porta el nom Dissenya la teva mascota virtual, i està enfocada des del punt de vista d’una jornada lúdica de programació organitzada des del Departament d’Educació en el marc de la Codeweek, iniciativa promocionada per la UE que té com a objectiu apropar la programació i el pensament computacional als estudiants. Podeu trobar més informació sobre l’activitat en aquest enllaç.