25N: La coeducació a l’escola bressol municipal, una aposta de prevenció contra la violència envers les dones

Fotografia de Lukas de Pexels

Avui Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, a la Gerència de Serveis d’Educació apostem per fer de l’educació la millor eina preventiva. En aquest sentit, l’oferta formativa de 2021 contindrà més edicions del curs “La coeducació a l’escola bressol municipal”, donada la bona valoració que han fet les professionals que l’han realitzat enguany, i per tal de satisfer l’alta demanda per part de nombroses educadores d’educació infantil per participar-hi.

En format totalment digital, el curs ha format enguany a més de quaranta professionals de setze municipis de la província en dues edicions, que han aportat eines i recursos a les educadores d’escoles bressol municipals per tal que la coeducació esdevingui una realitat entre la petita infància.

De les dues edicions realitzades durant els mesos de juliol i octubre, han estat 44 professionals les que han pogut acreditar aquesta formació, que aporta als assistents un marc teòric sobre la coeducació i sobre la importància de la socialització de la petita infància en un ambient que afavoreixi la diversitat i la igualtat.

Les participants del curs treballen a setze municipis de la província: Artés, Calldetenes, Castellterçol, Lliçà d’Amunt, Montesquiu, Sant Celoni, Sant Cugat del Vallès, Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Iscle de Vallalta, Sant Vicenç dels Horts, Tona, Torrelles de Llobregat, Vacarisses, Vilafranca del Penedès, Vilassar de Dalt i Ullastrell.

Properament us informarem sobre les novetats relacionades amb aquest curs: “La coeducació a l’escola bressol municipal”.

Font: DIputació de Barcelona. Gerència de Serveis d’Educació
Butlletí: Educ@diba