2 de maig: Dia internacional contra l’assetjament escolar

“Riure amb el bullying et converteix en còmplice”. Agafant aquesta realitat, la fundació ANAR d’Ajuda a Nens i Adolescents ha tret a la llum un programa de sensibilització que pretén conscienciar la ciutadania que tant si callen com si riuen, són còmplices de l’assetjament escolar.

Sota el lema “Acabar amb el bullying comença en tu“, un vídeo de la fundació resumeix tot el cos de la campanya mostrant com un noi jove que es converteix en el centre de les rialles de tots els seus companys.

També la policia de Catalunya (Mossos d’Esquadra) fa una crida a combatre aquest atac a la convivència:

En cas d’assetjament escolar, truca a:

Generalitat de Catalunya: 93 400 69 68

Emergències: 112