Teatre en català a les escoles de Sant Vicenç dels Horts: enguany fa cinc anys que fa vint anys

icoteatresvh

Aquest article descriu una experiència d’aprenentatge servei que es va iniciar com una estratègia per donar suport educatiu a la didàctica de la llengua catalana, l’impacte de la qual l’ha fet arrelar i ampliar, de manera que ha resultat un esdeveniment de molt ressò a les escoles i a la població de Sant Vicenç dels Horts.

El motiu que el recuperem per a la lectura és que enguany cobra actualitat atès que es commemoraran els vint-i-cinc anys de la Mostra de Teatre Escolar, previstos per al proper 10 de maig i dels quals se n’informarà ben aviat.

L’article: “Vint anys de teatre en català a les escoles de Sant Vicenç dels Horts”. Una experiència educativa per la cohesió d’una llengua i d’un país, escrit per Elisenda Seras,  tot i que ja fa cinc anys que va ser redactat, té plena vigència i és molt recomanable recuperar-lo per a la seva consulta.

Accés a la lectura