Ara, Educació. Tota l’oferta formativa reglada de Sant Vicenç dels Horts

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, a partir de l’any 2006 va iniciar una línia d’ajuts a les escoles i els ajuntaments per facilitar l’organització d’activitats durant l’última setmana de juny i les dues primeres de setembre, línia d’ajut que esperem que es mantingui i ens permeti oferir a les famílies que ho necessitin activitats complementàries, ara durant l’última setmana de juny, la primera de setembre i una setmana durant el febrer/març, per tal de contribuir a la millora de la conciliació de la vida personal, laboral i familiar.

Tot plegat ha fet que s’avancin processos com ara la preinscripció escolar per tal de tenir ben preparats, abans de finalitzar el curs actual, els recursos necessaris per atendre els/les alumnes matriculats als nostres centres educatius i que no hi hagi dificultats organitzatives.

El Departament d’Educació i l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts aquests últims cursos han fet un important esforç per renovar i posar al dia els centres escolars de la nostra ciutat.

Mai com ara s’havia disposat d’un nombre tant gran de centres remodelats i nous, les escoles Joan Juncadella, La Vinyala i l’EB l’Alegria en són els últims exemples, i aviat també ho serà el nou edifici de l’escola Sant Josep, que tots esperem que podrà entrar en funcionament a finals del 2010.

Els centres educatius de la nostra ciutat estaran preparats per atendre els vostres fills i filles amb tot el que és necessari per mantenir el bon nivell de qualitat de l’oferta educativa, ara aquest és un dels nostres reptes més importants.

|ACCÉS A LA VERSIÓ pdf DEL DOCUMENT|