L’institut de Pallejà celebra el “Dia de la Ciència” amb la conferència «La ciència de la cuina: la química complicada».

Avui s’ha celebrat el cicle de conferències “La ciència en primera persona” en el marc de la “Setmana de la ciència” . A la nostra demarcació, enguany és l’INS de Pallejà el centre on s’ha fet la conferència del Dr. Claudi Mans sobre la taula periòdica i els elements. El Dr. Claudi Mans l’ha emmarcada en la celebració, el 2019, de l’Any Internacional de la Taula Periòdica.

Llegeix més»

L’Escola Nova de Cervelló exposarà una experiència a la XXI Trobada de Presentació d’Experiències d’aplicació de la Pedagogia Sistèmica

L’objectiu d’aquestes trobades organitzades per l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, és donar a conèixer experiències d’aplicació de la Pedagogia Sistèmica, que s’estan duent a terme a les diferents etapes i contextos educatius del nostre país, així com des d’altres contexts professionals, com ho és especialment el social, amb la voluntat que totes les persones que estan treballant des d’aquesta perspectiva, trobin un recolzament vivencial a les seves pràctiques pedagògiques i/o d’acompanyament, i que les persones que s’interessen en conèixer aquesta proposta trobin un espai on poder-s’hi posar en contacte.

Llegeix més»

Participa gencat, una eina per construir una societat més oberta, transparent i col·laborativa.

Vols formar part de les decisions que t’afecten?

La Generalitat de Catalunya necessita el teu coneixement per fer millor les polítiques públiques que impulsa. Així, entre totes i tots enfortirem i millorarem la democràcia.

Aquest és l’objectiu del nou espai web de participació ciutadana de la Generalitat de CatalunyaLlegeix més»

Info al dia del programa @mSchools, propostes didàctiques i tallers formatius

Com sabreu, des de l’any 2013 el Departament d’Ensenyament promou el programa mSchools impulsat per la Fundació Mobile World Capìtal, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA. En el marc d’aquest projecte, s’han desenvolupat les següents propostes didàctiques:

Llegeix més»