OZ21

OZ21. Cançons del segon mil·leni és un espectacle basat en la novel·la infantil “El mag d’Oz” escrita L. Frank Baum. Les 15 cançons de la representació expliquen la història de la Dorothy pel país d’Oz. Els alumnes les canten i les ballen al ritme de 15 cançons publicades al segle XXI, d’autors com Bruno Mars, Mika, Maroon 5, Amy Winehouse o Adele (En el menú de l’esquerra disposeu de tot el repertori).

A l’espectacle, representat el 22 de maig a les 14.30 hores al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat, hi van participar uns 600 alumnes de les escoles Santa Maria de Cervelló; El Solell, de La Palma de Cervelló; Joan Juncadella, La Guàrdia, La Vinyala, Sant Antoni, Sant Josep, i del Col·legi La Immaculada de Sant Vicenç dels Horts; Can Coll i Sant Martí, de Torrelles de Llobregat; Castella, de Barcelona; Juan José Ortiz, de Sant Andreu de la Barca, i Puig de Na Fàtima, de Puigpunyent de Mallorca.

El musical que combina les arts plàstiques, el cant coral, la dansa i la literatura infantil va tornar a omplir l’aforament (1500 butaques) del Nou Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat.

Amb l’espectacle OZ21. Cançons del segon mil·leni, el Grup de Mestres de Música està d’aniversari. Han representat 10 espectacles i per això al final de l’espectacle d’enguany tots els alumnes participants van cantar tots junts i al ritme de la música de Viva la vida de Coldplay la Cançó del desè aniversari.

Agraïments

A totes les tutores i tutors dels grups participants de:

• Escola Santa Maria de Cervelló (Cervelló)
  • Escola el Solell (La Palma de Cervelló)
  • Escola Joan Juncadella (Sant Vicenç dels Horts)
  • Escola La Guàrdia (Sant Vicenç dels Horts)
  • Escola La Vinyala (Sant Vicenç dels Horts)
  • Escola Sant Antoni (Sant Vicenç dels Horts)
  • Escola Sant Josep (Sant Vicenç dels Horts)
  • Col·legi La Immaculada (Sant Vicenç dels Horts)
  • Escola Can Coll (Torrelles de Llobregat)
  • Escola Sant Martí (Torrelles de Llobregat)