La Viuda Negra

La idea és bona! Per un dia Jacksonvila es convertirà en un Parc Temàtic, els avis s’ho valen. Molta feina per fer però cal saber ben bé què pot seduir més als polítics! Buffff… Quina preocupació, ens aniria molt bé saber quines coses poden agradar molt a la colla de Consellers. Com podem descobrir aquesta informació privilegiada?

─ Això us atabala? ─torna a intervenir la Jéssica sempre atenta i resolutiva─. Res, encàrrec per a la Bet, la profe de gimnàstica, una bona espieta que tot ho sap!

És veritat no hi ha secret al poble que la Bet no controli, però quina excusa hi ha per investigar al Consell?

─ Jo ho soluciono ─ diu el metge tot gratant-se la perilla─. Demà mateix enviaré la Bet a veure el Conseller de Salut perquè ens lliuri la nova normativa d’Educació Física perquè l’escola compleixi els horaris i treballi amb la millora dels hàbits saludables. I durant la conversa que s’ho faci venir bé, i amb les seves arts d’espieta…!

Grans riallades!

─ Fantàstic gent, ja tenim la nostra Viuda Negra!─ conclou el metge.

Lletra: Escola Mansuet

Música: Black or White

Canten: Escola Mansuet

Ballen: 4t Escola Sant Josep

El nostre poble hem de transformar ja!
Com ho farem? Què els hi agradarà?
Als nostres consellers haurem d’investigar,
Qui ens podrà ajudar a esbrinar la veritat.

El nostre poble hem de transformar ja!
Com ho farem? Què els hi agradarà?
Qui ens podrà ajudar a esbrinar la veritat.
La nostra viuda negra tot ho solucionarà

[Tros instrumental]

Viuda, negra
negra