Jacksonvila

Com us imagineu que seria la història de superherois com Spiderman, Wonder Woman, Superman o Hulk al ritme de la música de Michael Jackson?

Amb aquesta pregunta us presentaven l’espectacle que el Grup de Mestres de Música (GMM) del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 havien preparat al llarg del curs 2017-2018.

És una història on els herois i heroïnes surten de les pàgines dels còmics on han viscut les aventures que tots coneixem per explicar-nos una història on el rei del pop, Michael Jackson, hi té un paper molt destacat.

A l’espectacle, representat el 23 de maig a les 14.30 hores al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat, hi van participar uns 572 alumnes de les escoles Santa Maria de Cervelló; Mansuet, de Collbató; El Solell, de La Palma de Cervelló; Joan Juncadella, La Guàrdia, La Vinyala, Sant Antoni, Sant Jordi, Sant Josep, i del Col·legi La Immaculada de Sant Vicenç dels Horts; Can Coll i Sant Martí, de Torrelles de Llobregat; Castella, de Barcelona; Paco Candel, de L’Hospitalet de Llobregat, i Puig de Na Fàtima, de Puigpunyent de Mallorca.

El musical que combina les arts plàstiques, el cant coral, la dansa i la literatura popular va tornar a omplir l’aforament (1500 butaques) del Nou Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat.

Disposeu de la informació específica i el vídeo de cada peça de l’espectacle en el menú del marge superior esquerre d’aquesta mateixa pàgina.

Enguany la representació fou molt especial. Es dedicà a la Jèssica Turmo, la mestra de música de l’escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat recentment traspassada. La Jèssica participà des dels primer espectacle del GMM, el dedicat a la Joana Raspall.

En honor a la Jéssica els seus companys del GMM varen fer una samarreta especial per a l’espectacle, una samarreta de color taronja, el seu color favorit.

Agraïments

A totes les tutores i tutors dels grups de:

• 3r de l’Escola Santa Maria de Cervelló (Cervelló)
  • de Escola Mansuet (Collbató)
  • 5è i 6è de l’Escola el Solell (La Palma de Cervelló)
  • 4t de l’Escola Joan Juncadella (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r i 4t de l’Escola La Guàrdia (Sant Vicenç dels Horts)
  • 5è de l’Escola La Vinyala (Sant Vicenç dels Horts)
  • 4t de l’Escola Sant Antoni (Sant Vicenç dels Horts)
  • 2n i 3r de l’Escola Sant Jordi (Sant Vicenç dels Horts)
  • 4t de l’Escola Sant Josep (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r del Col·legi La Immaculada (Sant Vicenç dels Horts)
  • 3r de l’Escola Can Coll (Torrelles de Llobregat)
  • 4t de l’Escola Sant Martí (Torrelles de Llobregat)
  • 4t de l’Escola Castella (Barcelona)
  • 4t de l’Escola Paco Candel (L’Hospitalet de Llobregat)
  • 4t de l’Escola Puig de Na Fàtima (Puigpunyent, Mallorca)
  • A l’Anna Folch Bartrolí per la seva col·laboració en l’adaptació dels textos.
  • Al Daniel Romero per la lectura dels textos en off.
  • Al Rubén Blasco per l’enregistrament en vídeo de l’espectacle.
  • A la Iona Balcells i a la Lorena Hernández del grup de teatre Mitja i Mitjoneta.
Amb la col·laboració de:

passio