Guia per a l’elaboració de projectes en un centre educatiu. Exemples d’indicadors d’avaluació.

Els centres educatius, en el marc de l’autonomia de centre, disposen d’unes eines organitzatives i de gestió que han de permetre posar en pràctica el Projecte Educatiu del Centre (PEC) per tal de contribuir als objectius marcats en el sistema educatiu català, que són l’èxit escolar i l’excel·lència educativa en un marc d’escola inclusiva. Per desenvolupar les línies del PEC, els centres dissenyen diferents projectes concebuts com un conjunt d’activitats, planificades com un procés, interrelacionades i coordinades entre si que es porten a terme per satisfer una necessitat o un problema.

Publicació digital realitzada pel grup de treball d’Avaluació de la Formació (AFO) de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona, elaborada per Carme Albadalejo, M. Dolors Bosch, Mercè Martínez, Urbano Martínez, José Palos i Belinda Siles.