Anàlisi dels resultats de les proves diagnòstiques per a la millora de la competència lectora

PFabraQuines informacions podem extreure de les proves diagnòstiques per a millorar la competència lectora de l’alumnat del centre? Com ho podem fer?

Aquestes són algunes preguntes que es van intentar respondre a la sessió del seminari de caps d’estudi d’educació primària i de coordinacions pedagògiques d’educació secundària dels centres de la demarcació territorial del Servei Educatiu Baix Llobregat-6, que es dedicà a l’anàlisi dels resultats de les proves diagnòstiques. En aquesta mateixa sessió la cap d’estudis de l’escola Pompeu Fabra de Vallirana, Rosa Sánchez va explicar l’experiència de la seva escola com a centre ILEC.