Amb la trobada entre l’Escola El Corb i l’Escola l’Oreig, es tanca el quadre de semifinalistes de la Ronda de Llibres

La trobada entre l’Escola El Corb de Corbera de Llobregat i l’Escola l’Oreig de Pallejà, en els quarts de final de la Ronda de Llibres ha estat molt emocionant. Les dues escoles han tingut un elevat nombre d’encerts que han obligat a haver de fer una nova tanda de preguntes.

El grup de l’Escola El Corb, uns excel·lents lectors que guarden un bon record del seu pas per la Ronda dels Llibres

La Ronda de Llibres ja té tercer centre semifinalista

Avui, 14 de maig, s’ha celebrat la tercera eliminatòria de la Ronda de Llibres 2021, que comptava amb la participació dels quarts de l’Escola Nova de Cervelló i l’Escola Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts.

L’alumnat de l’Escola Nova a la Ronda de Llibres

Els alumnes han respost a les preguntes dels vuit llibres proposats i, finalment, el grup que passa a la segona semifinal del divendres 21 de maig és el de l’Escola Nova de Cervelló. Els grups s’han agraït l’esportivitat i hem entregat un diploma de participació al centre Sant Antoni de Sant Vicenç dels Horts com agraïment pel seu compromís amb l’activitat. Llegeix més»

Els quarts de final de la Ronda de Llibres ja compten amb una segona escola semifinalista

El proppassat 10 de maig es van endegar els quarts de final de la Ronda de Llibres. Avui s’ha fet la segona trobada d’aquesta fase amb la participació de l’Escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat i l’Escola Sant Jordi de Sant Vicenç dels Horts.

El grup de l’Escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat

Ha estat una trobada molt igualada i, després d’una primera ronda acabada en empat, s’ha passat a una de segona on els dos grups seguien força igualats. El resultat final s’ha decantat cap a l’Escola Sant Jordi. Llegeix més»

Inici dels quarts de final de la Ronda de Llibres 2020-2021

Avui s’ha fet el primer emparellament dels quarts de final de la Ronda de Llibres 2020-2021 amb la participació de l’Escola Cau de la Guineu de Corbera de Llobregat i l’Escola Jacint Verdaguer de Pallejà.

La trobada entre els dos centres s’ha fet per videoconferència, com de fet ja es feia en les edicions precedents quan es tractava d’escoles de diferent localitat, i s’ha desenvolupat a un molt bon ritme en totes les fases: tant en la de les  preguntes, en la de les deliberacions entre els grups-classe participants i en la fase de respostes.

Darreres novetats de @Kalandrakaedit a la mediateca del Servei Educatiu

Us presentem tots els llibres que ens han arribat de Kalandraka durant aquest curs 2020-2021.

DES DE 1880

Pietro Gottuso

XIII Premi internacional de Compostela per a àlbums il·lustrats 2020

Barcelona 2020

32 pàgines

Una narració gràfica que mostra el pas del temps durant més de 140 anys a través dels esdeveniments històrics, l’evolució tecnològica i les transformacions socials, amb una llibreria com a testimoni dels canvis.

Formació mentoritzada en Cultura Digital

En el marc de les actuacions de la mentoria digital del CRP del Servei Educatiu Baix Llobregat 6 oferim una formació enfocada a la millora de diferents aspectes relacionades amb la Cultura Digital.

Les sessions previstes són les següents:

En aquest cas oferim dos models d’assistència a la formació: Llegeix més»