8 d’abril JujolDespí, georeferenciem el modernisme

JujolDespíJujolDespí, georeferenciem el modernisme és una proposta gamificada perquè l’alumnat descobreixi i conegui les obres més emblemàtiques modernistes de l’arquitecte Josep Maria Jujol a la ciutat de Sant Joan Despí, coincidint amb el 140è aniversari del seu naixement.
Mitjançant la plataforma del MHM  del mschools s’ha creat un escenari que proposa un seguit de reptes per descobrir l’itinerari modernista i els aspectes més rellevants lligats amb l’arquitectura i el context històric.

El proper dimarts 8 d’abril a les 16 hores, a la plaça de l‘estació de trens de Sant Joan Despí, es farà una reunió informativa per tal d’explicar la proposta in situ i resoldre dubtes. Cal confirmar assistència enviant un correu electrònic a crp-cornella@xtec.cat

Dates per participar amb alumnat dimecres 8 de maig, dimecres 15 de maig i el dimecres 5 de juny. Podeu fer la inscripció aquí.
Per a més informació consulteu el bloc del projecte