Il·lustrem una novel·la

El mes d’abril l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut Joan Miró ha exposat a la biblioteca del centre els seus treballs d’il·lustració d’una novel·la.

Dins de les activitats de lectura del segon trimestre, a l’assignatura de castellà, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat una tasca d’interpretació de les diverses aventures i experiències viscudes per Robinson Crusoe, protagonista de la famosa obra del mateix nom de l’escriptor Daniel Defoe, que els ha portat a elaborar en uns casos un llibre il·lustrat de caràcter col·laboratiu i en altres a il·lustrar individualment la història viscuda pel jove aventurer.

El resultat d’aquests treballs de lectura, comprensió i creació plàstica s’ha exposat a la biblioteca del centre del 23 d’Abril  al 15 de Maig.