Els Miserables, versió de l’institut MAC i el CEE Virolai

20170525 Els Miserables_INS MAC-Virolai_117_retallada400Durant el curs dos centres veïns del barri de Sant Ildefons, de Cornellà de Llobregat, han dut a terme plegats un projecte interdisciplinar: un grup de professorat i alumnat de l’institut Maria Aurèlia Capmany, i del Centre d’Educació Especial Virolai, han donat vida a una versió d’ Els Miserables, l’obra de Victor Hugo.

Amb la música de Claude-Michel Schönberg i les lletres de Herber Kretzmer, l’alumnat ens explica en castellà i ens canta en català la història de Jean Valjean: molt assajats i distribuits entre presentadors, actors i un nodrit cor. Per la seva banda el professorat assumeix les tasques d’equip tècnic.

El tríptic explicatiu dona una idea de les proporcions de la coordinació realitzada entre 7 professors i 40 alumnes implicats directament, i un reguitzell de col·laboradors.

El 26 de maig n’han fet una magnífica i emocionant representació a l’Auditori de Sant Ildefons. L’aplaudiment ha estat unànim.