Edudansa a Sant Joan Despí

El divendres dia 12 es va celebrar la quarta edició d’Edudansa a Sant Joan Despí amb la participació de les Escoles Joan Perich i Valls, Espai 3, Pau Casals, Sant Francesc d’Assís, Roser Capdevila i Institució Pedagògica Gran Capità. Alumnat de 2n van realitzar una magnífica exposició de diferents danses primer a nivell de cada escola i després amb la realització d’una conjunta a on la música en directe va estar a càrrec d’un grup de pares de l’escola Espai 3.

A l’acte va participar la Sra Núria Ros, Tinenta d’Alcalde d’Educació, infància, família i joventut i la Sra Immaculada Colom, Inspectora d’Educació.

Un gran nombre de mares, pares i avis van poder gaudir en directe del fantàstic espectacle.