Comença la Corneliada 2017

Tot el projecte Corneliada. Lectura en Veu Alta es realitza durant el primer trimestre del curs. Aquesta edició correspon a Educació Primària: cada centre tria el nivell -5è o 6è- amb el qual vol participar.

• El professorat implicat rebrà la formació en tècniques per al treball de la LVA a l’aula i els dossiers de lectures proposades amb el tema distintiu d’aquesta quarta edició.

Dies de formació: 10, 17  i 24 d’octubre de 2017
Horari: 17.15 h al CRP

• Després hi haurà setmanes amb temps per practicar amb l’alumnat a l’aula i per escollir els fragments que voldran llegir a la seva biblioteca pública de referència.

Encara està oberta la inscripció trucant al CRP. Telf. 93 376 24 41