Maleta Dan Dan Dansa

dandan_dansa2_400pMaleta didàctica elaborada pel Mercat de les Flors per apropar l’alumnat d’educació infantil i primària al món de la dansa, i per familiaritzar-lo amb alguns dels seus valors i conceptes principals.

El contingut gira entorn de 5 conceptes bàsics interrelacionats que donen una visió general i permeten avançar de manera progressiva en les eines principals per gaudir i conèixer el món de la dansa.

Per a cadascun dels conceptes hi ha preparades activitats didàctiques -pensades d’1 hora de duració-, i es proposa que s’usin objectes que conté la maleta, o d’altres d’ús habitual a les escoles. El plantejament permet que el professorat pugui triar, ampliar i adaptar l’oferta al seu gust.

Bloc 1. Història de la dansa, “Hi havia una vegada… una dansa”

Bloc 2. El cos, “Un cos per ballar”

Bloc 3. Cossos en l’espai, “Inventem espais”

Bloc 4. La inspiració, Composem moviments”

Bloc 5. La producció escènica, “Anem al Mercat de les Flors”

La maleta porta una Guia didàctica completa amb les activitats, els objectius, les competències i l’avaluació.