Gincanes matemàtiques a Cornellà de Llobregat

El matí del dimarts dia 15, el dijous dia 17 i el divendres 18  de maig es van dur a terme a Cornellà de Llobregat, 3 trobades d’alumnat de primària i secundaria per resoldre problemes matemàtics.
Un total de 1020 alumnes distribuïts en equips de 6 components que, cada 5 minuts aproximadament, havien de trobar la solució a 1 plantejament matemàtic.

Els 6 instituts de secundària de la ciutat i 12 escoles de primària han generat conjuntament 170 equips per fer 1 Jornada Matemàtica que cohesioni l’alumnat de 6è  -darrer nivell de primària- amb l’alumnat de 1r d’ESO -nivell d’inici de secundària-, i que faci visible la importància de la matemàtica d’una manera lúdica.