Gimcana matemàtica a Sant Joan Despí

Dins la Setmana de la Ciència a Sant Joan Despí el dia 10 de novembre es va fer  la tercera jornada de Gimcana de les Matemàtiques al poliesportiu el MIG.
Van participar els següents centres educatius: Espai 3, Joan Perich i Valls, Pau Casals, Roser Capdevila, Sant Francesc d’Assís, Gran Capità,’Institut Francesc Ferrer i Guàrdia i Institut Salvador i Pedrol .
L’alumnat que va intervir eren  de 6è de primària i de primer curs de l’ESO, un total d’uns 550 alumnes.
L’activitat plantejava problemes matemàtic molt diversos. El mateix alumnat feia de professor envers els seus companys. Amb aquesta activitat es treballem les matemàtiques, la convivència, el treball de grup, la responsabilitat i sobre tot a gaudir aprenent.