Un llibre a través de l’expressió corporal

A la nostra escola hem treballat l’expressió corporal a través dels llibres de la biblioteca de l’escola.

En un primer moment, hem anat tot el grup classe a la biblioteca i per grups de 3 o 4 havien d’agafar dos llibres a l’atzar o que la seua portada cridés l’atenció.

Posteriorment, el mestre treu a l’atzar un llibre per a cada grup. Els alumnes, només observant la portada, hauran de fer una petita representació sobre el que ells i elles creuen que tracta el llibre. Per últim, hauran de llegir el llibre i determinar si la seua representació s’aproxima o no a la història del conte.

És una activitat que apropa als alumnes amb els llibres, amb la imaginació, la creació, el treball cooperatiu i l’expressió amb el seu propi cos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *