Qui dibuixa els contes?

Lucía Segura i Marc Llivina tenen en comú que són dibuixants, són de Sant Joan Despí i van estudiar el batxillerat artístic a l’institut Maria Aurèlia Capmany de Cornellà de Llobregat. Han mostrat les seves respectives obres i el seus personals estils al professorat referent de Biblioteques escolars de Sant Joan Despí, en l’activitat: Qui dibuixa els contes?

Les Biblioteques públiques de Sant Joan Despí han preparat una mostra d’àlbums il·lustrats, que abasten totes les edats i totes les tipologies de tècniques d’il·lustració, i l’han presentada dins el Seminari BES, amb l’objectiu d’acostar al professorat el valor didàctic dels dibuixos com a recurs. Les Biblioteques Escolars dels centres poden demanar la mostra per exposar-la en els seus espais.

Durant la sessió es va distribuir un dossier explicatiu sobre les diferents tècniques i els noms dels il·lustradors més destacats per a infants i joves, i tant  Marc Llivina com Lucía Segura -que van aportar una mostra del seu art- van contestar les consultes del professorat.

Aquesta activitat s’emmarca dins la Xarxa de Biblioteques de Sant Joan Despí, que engloba la col·laboració de les biblioteques escolars i les biblioteques públiques de la ciutat.