Grups cooperatius a 1r de l’escola Pau Casals

L’alumnat de primer de l’escola Pau Casals treballem una sessió setmanal de llengua catalana amb grups cooperatius.
Fem sis grups d’uns 4 o 5 alumnes i cadascú de nosaltres tenim una tasca assignada.
L’explicador/a s’encarrega d’explicar la feina a la resta del grup.
L’escriptor/a ha de supervisar que la feina estigui ben escrita.
L’encarregat/da del material ha de repartir i recollir el material que es necessita per dur a terme l’activitat.
El secretari/ària ha d’escriure l’acta del que hem fet durant la sessió i signar-la.
Fem activitats molt diverses per treballar la lectoescriptura d’una manera col•laborativa i molt divertida!!! Una de les activitats que més ens agraden és fer servir les tauletes de llum…a les fosques!!!