El Menjalletres a l’escola Espai 3

A la Biblioteca de l’escola Espai 3 tenim la nostra mascota, es diu MENJALLETRES. Cada mes porta als alumnes de P3, P4 i P5 un conte nou.

Els alumnes d’Educació Infantil anem a la biblioteca a veure quin conte ens porta. El mirem a la pissarra digital i dins la capsa del menjalletres trobem el “cromo” del conte que hem mirat. A principi de curs ens va regalar un “cromoconte” per anar enganxant els cromos dels diferents contes que ens va portant. Aprofitem també l’hora per mirar contes a la biblioteca en silenci, ja que al Menjalletres no li agrada gens el soroll.

Aquest mes a P4 ens ha portat el conte “De què fa gust la lluna?”. Aquí en teniu algunes imatges. Mireu que bé que ho passem!