Apadrinament lector – Escola Roser Capdevila

Com cada any, els alumnes de sisè fan apadrinament lector als seus fillols de primer de l’Escola Roser Capdevila.

Aquest any, hem aprofitat l’aula Smart Classroom per poder fer aquest apadrinament d’una nova manera, com si estiguéssim a casa llegint. Llibre a la mà i sabates fora!

Cada padrí i fillol trien un llibre de la biblioteca i desprès a l’aula Smart es distribueixen com més còmodes estiguin i llegeixen junts. És un procés gradual, a principi de curs li comença llegint el padrí al seu fillol i a mida que passa el curs i els alumnes de 1r s’inicien en el procés de la lectoescriptura, els padrins van ajudant i acompanyant en aquest procés. Finalment, acaben sortint davant del grup, fillol i padrí, amb el seu llibre i fan lectura en veu alta als companys/es.