Apadrinament lector a l’Escola Pau casals

Aquest trimestre els nens/es de 5è i 6è de l’Escola Pau Casals han tornat a fer de padrins/es dels nens/es més petits de 1r i 2n que són els seus fillols /es on els ajuden a l ‘inici de la lectura.

Aquesta vegada hem fet una nova gimcana de jocs de lectura que hem preparat amb activitats sobre EGIPTE i en les que han gaudit molt buscant la resposta a les preguntes que se’ls demanava entre tots/es,  aquestes paraules les havien de formar amb uns cubs que tenien lletres. Ha quedat espectacular perquè ho feien per grups en un espai fora de la biblioteca, al mateix temps que els altres companys/es llegien amb els seus padrins/es a dins de la biblioteca .

Els més petits estaven encantats en poder fer jocs amb els més grans i han après moltes coses sobre Egipte i les piràmides.

Veure les imatges